×

Întrebări frecvente

Rezervări

Cât costă închirierea unei mașini?




Rent a Car Information

Prețul depinde de mai mulți factori (producător, clasa, categoria, durata vacanței, cererea și altele), astfel că nu vă putem da un răspuns final.

Puteți introduce detaliile necesare pe site-ul nostru www.ama-rentacar.ro sau puteți sta de vorbă cu unul dintre agenții noștri.

Contactați-ne prin mesaj WhatsApp sau apel telefonic la 0040758557799 pentru a obține o estimare a prețului.


Cum pot confirma o rezervare la AMA RENT A CAR ?




Rezervare Rent a Car

Puteți face acest lucru online, pe www.ama-rentacar.ro sau prin mesaj WhatsApp sau apel telefonic la 0040758557799, direct cu noi.

Puteți confirma o rezervare pe site-ul pe care găsiți cea mai bună ofertă, dar este obligatoriu să citiți Termenii și Condițiile.


De ce documente am nevoie pentru a închiria o mașină?




Rezervare Rent a Car

Aveți nevoie de un act de identitate (carte de identitate, pașaport), de un permis de conducere național sau internațional (dacă emitentul permisului se află în afara UE) și de un card de debit emis pe numele dumneavoastră (acceptăm Visa și Mastercard). NU acceptăm carduri aparținând soților, rudelor sau oricărei persoane alta decât cea care semnează contractul de închiriere.


Pot plăti în numerar?




Rezervare Rent a Car

Da, se poate plati si in numerar.


Pot plăti cu American Express?




Rezervare Rent a Car

Din păcate, nu, singurele carduri pe care le acceptăm sunt cardurile de debit sau credit Visa/Mastercard.


Dacă confirm o rezervare pe site-ul AMA RENT A CAR , este obligatoriu să plătesc în avans?




Rezervare Rent a Car

Nu, nu este. În etapa finală, trebuie să alegeți să plătiți și la sosire. Nu acordăm prioritate rezervărilor plătite în avans, așa că toate rezervările sunt sigure.


Ce vârstă ar trebui să am pentru a închiria o mașină de la AMA RENT A CAR ?




Rezervare Rent a Car

Pentru a beneficia de o închiriere de mașină standard, șoferul principal și șoferii suplimentari trebuie să aibă cel puțin 23 de ani și un permis de conducere valabil cel puțin 12 luni.
În cazul în care șoferul principal sau șoferii suplimentari au mai puțin de 23 de ani (între 18 și 22 de ani) și au un permis de conducere valabil, cu o vechime de cel puțin 12 luni, aceștia pot închiria o mașină dacă plătesc taxa pentru „Șofer tânăr” de 50 EUR . (Șoferii care au mai mult de 23 de ani nu vor plăti taxa pentru „Șofer tânăr”.)


Trebuie să-mi prelungesc perioada de închiriere a mașinii. Ce ar trebui să fac?




Prelungire Închiriere Mașină


Pentru a prelungi închirierea mașinii, vă rugăm să urmați pașii de mai jos:

• În primul rând, accesați site-ul nostru WWW.AMA-RENTACAR.RO, dați clic pe Manage Booking (Gestionați rezervarea).

• Introduceți adresa dumneavoastră de e-mail și numărul de rezervare pe care l-ați primit de la noi.

• Vă veți putea accesa rezervarea și modifica data de predare a mașinii, adăugând zile la perioada de rezervare.

• Prețul va fi generat de site-ul web, iar dumneavoastră veți plăti online cu cardul, folosind o metodă de plată online.

Vă rugăm să țineți cont de faptul că prelungirea va fi realizată și confirmată numai după ce o plătiți.

SAU

Ne contactați telefonic sau prin mesaj WhatsApp la nr 0040758557799 și un coleg vă va prelua.


Câți șoferi suplimentari pot să adaug la contractul meu?

Primul sofer aditional este gratuit,al doilea sofer aditional i se aplica o taxa de 30 euro.

Dacă rezerv o mașină la dumneavoastră, pot primi exact mașina afișată pe site? Dacă nu, de ce?

Din păcate, nu putem garanta modelul mașinii. Garantăm categoria mașinii (o altă mașină care are același spațiu/aceleași specificații), iar dacă nu există o mașină disponibilă din categoria respectivă, vă vom oferi un upgrade gratuit (o mașină dintr-o clasă mai mare și mai scumpă). Motivul acestui lucru este foarte simplu. Pot exista numeroase situații neprevăzute, precum prelungiri neașteptate, daune, verificări periodice și așa mai departe. Totuși, fiecare client își poate exprima preferința, iar noi vom face tot posibilul pentru a aloca mașina solicitată,  în consecință..

Care este politica dumneavoastră privind combustibilul?

Atunci când închiriați o mașină de la noi, rezervorul conține o anumită cantitate de combustibil. Ne așteptăm să returnați mașina cu aceeași cantitate de combustibil în rezervor. În caz contrar, veți plăti o taxă de 15 € și o sumă echivalentă cu valoarea diferenței de combustibil. Prețul de închiriere NU acoperă costurile cu combustibilul.

Este necesar să furnizez numărul zborului meu?

Da, este foarte util să ne dați această informație. Totuși, le recomandăm tuturor clienților noștri să ne contacteze telefonic atunci când sunt în aeroport, gata să fie preluați, astfel încât să putem accelera procesul de preluare.

Am un voucher de reducere de la AMA RENT A CAR . Cum îl pot folosi?

Vă rugăm să contactați departamentul de rezervări, care vă va face o ofertă de preț, luând în calcul voucherul respectiv. Dacă preferați să confirmați rezervarea pe site, utilizați opțiunea „Pay On Arrival” (Plata la sosire) și prezentați voucherul de reducere la birou. Colegii mei vor aplica reducerea pentru dumneavoastră. Vă rugăm să rețineți că un voucher de reducere poate fi utilizat numai pentru o nouă rezervare.

Am un voucher de reducere. Când expiră?

Voucherele noastre de credit nu au o dată de expirare.

Pot conduce mașina peste graniță?

Vă permitem să treceți granița în anumite țări, dar aveți nevoie de consimțământul nostru scris si o procura eliberata de noi pentru a face acest lucru.

Pot fuma în mașină?

Nu. Politica noastră interzice strict fumatul în oricare dintre mașinile noastre. Dacă încălcați această regulă, veți plăti o taxă de penalizare de 100 €.
* Această politică se aplică numai în cazul retururilor făcute cu cel puțin o zi în avans (24h).

Servicii Clienți

Cum pot contacta Departamentul de rezervări sau Departamentul de asistență clienți?




Contact Departamentul de Rezervări


Departamentul de rezervări poate fi contactat de luni până vineri între orele: 7:30 – 22:00 (CET), sâmbătă – duminică, între orele: 07:30- 20:00 (CET):

• Telefon România: +40758557799

• Adresa de email: contact@ama-rentacar.ro

Numărul de telefon este cu taxă normală și poate fi apelat din orice rețea.


Doresc să depun o plângere legată de serviciile dumneavoastră. Cum pot face acest lucru?




Contact pentru Reclamații

Vă rugăm să folosiți următoarea adresă de e-mail contact@ama-rentacar.ro pentru a ne transmite reclamația dumneavoastră, iar unul dintre colegii noștri va verifica, va analiza situația și vă va trimite un răspuns cu o soluție în cel mult o zi.


Zborul meu are întârziere, ce ar trebui să fac?

Nu este nicio problemă, tot ce trebuie să faceți este să informați Departamentul nostru de asistență pentru clienți la 0040758557799 despre întârzierea dumneavoastră și vom face tot posibilul să vă păstrăm mașina rezervată până când sosiți. Putem discuta detaliile suplimentare la telefon.

Am returnat mașina cu mai mult combustibil în rezervor. Cum îmi voi recupera banii?

Veți primi automat un voucher de reducere pentru combustibilul suplimentar.

Am returnat mașina mai devreme. Cum îmi voi recupera banii?

Se va emite un voucher de reducere pentru dumneavoastră, având o valoare echivalentă cu valoarea serviciilor suplimentare neutilizate, dar în limita a maximum trei zile. Acest voucher nu are nicio dată de expirare.

Am întârziat cu returnarea mașinii, e vreo problemă?

Acordăm 2 ore în plus pentru returnarea mașinii închiriate, astfel încât, chiar dacă întârziați puțin, nu este nicio problemă. Dacă întârziați mai mult de atât, se va percepe taxa pentru o zi suplimentară completă cu toate serviciile pe care le adăugați.

Locațiile de închiriere și vehiculele

Câte locații aveți și unde sunt situate?

AMA RENT A CAR are 2 locații . În România, avem birouri în București-Otopeni si Iași. .

Pot să preiau mașina dintr-o locație și să o predau într-o altă locație?

Da, serviciul de deplasare într-o direcție (One Way) este disponibil între birourile din orașele situate în aceeași țară în care ați închiriat mașina. Prețul acestui serviciu depinde de distanța dintre birouri, iar prețurile pot fi consultate direct pe site când faceți rezervarea sau prin apel/mesaj WhatsApp la nr 0040758557799.

Care este orarul dumneavoastră de funcționare?

Suntem deschiși 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână. Vă sfătuim să vă uitați pe voucherul dumneavoastră, de obicei taxele sunt percepute pentru serviciile oferite între orele 22:00 și 6:00.

Reclamații și daune

Am avut un accident cu una dintre mașinile dumneavoastră. Ce ar trebui să fac?

În primul rând, este obligatoriu să sunați la Departamentul de asistență pentru clienți pentru a raporta accidentul și pentru a solicita asistență la numărul de telefon 0040758557799. Agenții vă vor spune ce documente trebuie să obțineți, după care, vom decide împreună, dacă este nevoie sau nu de schimbarea mașinii, în funcție de daune. În cazul în care mașina trebuie înlocuită, veți fi informat cu privire la orice detalii suplimentare.

Am pierdut cheile mașinii. Ce fac?

Trebuie să sunați imediat la departamentul nostru de asistență pentru clienți. Unul dintre agenții noștri va aranja înlocuirea cheii în cel mai scurt timp posibil, iar dumneavoastră veți plăti o taxă.

Trebuie să spăl mașina înainte de a o returna?

La preluarea mașinii, aceasta va fi curățată și igienizată atât la interior, cât și la exterior. La returnare, nu se achită nicio taxă de spălătorie, și nici nu este necesar să fie curățată deoarece această taxă este inclusă în prețul rezervării.

Excepție de la această regulă fac autoturismele care vin cu murdărie excesivă (gunoi, noroi în exces, tapițerii murdare/pătate/arse). În acest caz, se percep taxe diferite stipulate în fișa de predare a autoturismului, la care veți avea acces odată cu preluarea mașinii și semnarea contractului.

Ce NU include Asigurarea Casco ?

• Nu acoperă pierderea cheilor;

• Nu acoperă deteriorarea anvelopelor și jantelor;

• Nu acoperă interiorul mașinii;

• Nu acoperă daunele autoturismului în cazul unei daune totale din vina chiriașului;

• Nu acoperă niciun fel de daună în cazul în care chiriașul a condus sub influența băuturilor alcoolice sau a substanțelor interzise;

• Nu acoperă pierderea sau deteriorarea scaunului auto de copil (dacă aveți închiriat);

• Nu acoperă defecțiunile și deteriorarea motorului în caz de neglijență;

• Nu acoperă furtul mașinii dacă ați uitat cheile în mașină;

• Nu acoperă amenzile rutiere sau taxele de pod;

• Nu acoperă alimentarea autoturismului cu un combustibil greșit;

• Nu acoperă pierderea sau distrugerea bunurilor personale;

• Nu acoperă nicio daună dacă autoturismul este condus de altă persoană înafară celor menționate în contractul de închiriere;

Ce include pretul inchirierii autoturismului de care AMA RENT A CAR?

• Km nelimitați dacă perioada de închiriere este mai mare de 3 zile;

• TVA;

• Include asigurare casco, doar dacă în caz de daună, chiriașul pune la dispoziția companiei AMA RENT A CAR, toate documentația necesară:

  1. autorizație de reparație – se obține de la cea mai apropiată secție de poliție, de locul unde a avut loc accidentul fără victime;
  2. constatarea amiabilă de accident;
  3. documentele de identificare a celuilalt participant în trafic, implicat în accident;
  4. poza de la asigurarea celeilalte mașini implicate în accident;

• Mașină de schimb, în cazul unui accident ce nu a fost provocat din vina chiriașului;

• Taxa gratuită de anulare;

• Transport gratuit de la și către Sediu AMA Rent A Car – Aeroport;

• Un șofer suplimentar/aditional gratuit;

Facturi și rambursări

Pot obține o factură pentru serviciile dumneavoastră?

Bineînțeles, la ridicare, veți fi întrebat cum preferați să vi se emită factura: pe numele dumneavoastră sau al unei companii, iar a doua zi o veți primi pe e-mail. Dacă nu primiți factura până în ziua următoare, vă rugăm să contactați Departamentul de Asistență Clienți la 0040758557799, iar agenții de acolo vor rezolva situația.

Am primit factura dar datele nu sunt corecte. Ce ar trebui să fac?

Vă rugăm să contactați Departamentul de Asistență Clienți la 0040758557799, care vă va trimite factura actualizată în cel mai scurt timp posibil.

Am plătit în avans pentru o rezervare viitoare, dar acum trebuie să o anulez. Când îmi pot primi banii înapoi?

• Dacă vă anulați rezervarea cu mai mult de 24 de ore înainte de data preluării, sunteți eligibil pentru o rambursare completă, care va fi procesată în 5-7 zile, MINUS 20 de euro care reprezintă comisioanele bancare și taxele logistice.

• Dacă anulați rezervarea cu mai puțin de 24 de ore înainte de data preluării, singura opțiune este să primiți un voucher de reducere pentru întreaga sumă, voucher care poate fi folosit oricând la orice birou AMA RENT A CAR.

• În cazul în care CLIENTUL dorește să anuleze o rezervare și să blocheze suma plătită în avans pentru o rezervare ulterioară, vom emite un voucher de credit pentru întreaga sumă. Toate anulările vor fi anunțate pe e-mail la adresa CONTACT@AMA-RENTACAR.RO sau dând clic pe opțiunea „Anulează” din e-mailul „Gestionarea rezervării” primit de CLIENT.

Dubii cu privire la obiectele pierdute

Ce ar trebui să fac dacă am uitat un obiect în vehicul?

În cazul în care ați uitat un obiect personal în vehiculul închiriat, puteți trimite un e-mail, furnizând o descriere a obiectului respectiv, numărul dumneavoastră de contact și perioada de închiriere. Departamentul de asistență clienți poate fi contactat la următoarea adresă de e-mail: CONTACT@AMA-RENTACAR.RO

Cum pot recupera acel obiect?

Pentru a recupera un obiect pierdut, după ce aveți confirmarea faptului că acesta a fost găsit, puteți să ridicați obiectul în cauză de la biroul la care l-ați lăsat, puteți trimite un membru al familiei sau un prieten identificat în mod corespunzător sau puteți angaja un serviciu de curierat pentru ridicarea obiectului.